måndag 11 februari 2013

We´re in the army now..

Hmpf, just snyggt att jag blev SÅ inspirerad av vårens mode och kläder under helgen, då det snöat som mest. Suck. Kommer våren någonsin? Orkar inte mer klä mig i 30 lager kläder, tunga vinterjackor och -skor och vill helst av allt att våren kommer. NU!

En färg som jag - överraskande nog - blev totalt förtjust i då jag strosade runt i klädbutikerna var armégrönt, vilken tycks vara en av vårens färger.



 




Själv skulle jag kombinera armégrönt med gulddetaljer och beige.

Yhdistelisin armeijanvihreän värin beigeen lisäisin kultaisia yksityiskohtia, koska ne sopivat mielestäni tosi kivasti yhteen.
Hmpf. Just mun tuuriani: viikonloppuna löysin uuden lempparivärin pyöriessäni kaupoilla ja unelmoin jo keväästä ja miten pukisin uuden suosikkini - armeijanvihreän - päälleni ja miten yhdistelisin sitä eri asuihin. Pöh ja pah. Tänään aamulla lunta löytyi taas 10 cm enemmän kuin eilen maasta, eikä keväästä ollut tietoakaan. Menis ny jo koko lumi ja talvi - ei jaksa enää pukeutua miljoonaan vaatekerrokseen!

pics from here and  here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3