måndag 1 juli 2013

Both funny and odd notices from my last days

Thii. Tykkään välillä miettiä oikein huolella, mitä kaikkia n.s. huomioita olen viime aikoina tehnyt, ja laittaa niitä vaikkapa paperille ylös. Myöhemmin niitä lukiessaan saa joko himpskatin hyvät naurut, huomaa, että on kiinnittänyt huomiota johonkin tärkeään tai toteaa, että omaa nähtävästi aivan liikaa vapaata aikaa kun ehtii huomioimaan kaikkia ei-niin-fiksuja-juttuja.

Tässä pari viime aikojen huomioinneista:

 Näytän kuulemma 18-vuotiaalta.


Minua pidetään kovin pienikokoisena ja sen vuoksi lihasvoimiani kyseenalaistetaan tämän tästä (ja yllätytään jälkeenpäin, kuinka "paljon" voimia minusta löytyykään.

Aviatorit pysyvät yllättävän tukevasti nenällä myös juostessa.


Jalkaprässi ei tunnu lainkaan niin pahalta (eli se tuskin kehittää lihaksiakaan yhtä tehokkaasti) kuin vanha kunnon kelkka.

Ma-ve suorin jaloin ei vain ole minun liikkeeni.

Tukkani on vaalentunut aivan älyttömästi auringossa ja täysin huomaamatta!


Jos mieli seurailla sykkeitä lenkillä, kannattaa muistaa pukea se sykevyökin eikä lähteä pelkkä kello kädessä liikenteeseen.

Pyöränkumit olisi hyvä täyttää vähän ennenkuin ne ovat täysin tyhjät.


Kävelytiet ovat täynnä lasinsiruja viikonlopun jäljiltä.

Maksimekot ovat todella hyvännäköisiä, mutta eivät vain istu omalle kropalleni: lantioluuni yksinkertaisesti ovat liian leveät!

Alennusmyynnit eivät ole kiinnostaneet minua pätkän vertaa tänä kesänä.


Jag tycker det är roligt att lista upp grejer som man fäst uppmärksamhet vid och de bästa skratten får man oftast senare, när man åter läser igenom sina anteckningar. Prova nångång!
Under den senaste tiden har jag fäst uppmärksamhet bl.a. vid följande: jag ser ut som om jag var 18 år gammal, folk tycker jag är liten och tvivlar på min muskelstyrka, RayBan Aviators är sjukt bra att ha även då man springer, benpress känns inte alls så illa (och effektiv) om man gör den sittandes, ma-ve är inte en rörelse för mig, för att kunna följa upp pulsen lönar det sig att komma ihåg att klä på sig pulsbältet också, det är skäl att pumpa cykelringarna innan de är helt tomma, gångvägarna är fyllda med glassplitter efter helgen, maxiklänningar är SÅ snygga men passar tyvärr inte mina kroppsform och breda höftben, sommarrean har inte intresserat mig alls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3