tisdag 20 augusti 2013

Sweet dreams, better laughs

En ole varmaan puoleen vuoteen nähnyt unia lainkaan tai ainakaan muistanut niitä herättyäni. Voitte vain kuvitella miten muikeat naurut olen nyt saanut kun olen alkanut muistaa uniani jälleen aamulla. Viime yönä seuranani oli Cheek joka esitteli minulle 8-pyöräistä pyöräänsä :D Sitä edeltävänä yönä matkustan New Yorkiin kaverini kanssa. Mitäköhän ensi yönä - odotan jo innolla ;)
Mitäs unia siellä nähdään?


Jag har inte på långa tider kommit ihåg mina drömmar så gissa hur glad jag blivit nu när jag åter börjat minnas dem!
Förra natten drömde jag om Cheek som hade en 8-hjuls cykel och natten där före om en resa till New York.
Vad drömde du om i natt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3