lördag 28 september 2013

Being satisified is the key to happiness

Tiedättekö kaverit, on ihanaa todeta olevansa tyytyväinen - onnellinen ja kiitollinen hetkestä, jossa on ja elää juuri tässä ja nyt. 


Voi sitä onnen määrää kun heräsin reilu tunti sitten: olin - pelosta siitä että heräisin jo kuuden aikaan - nukkunut pitkään eikä eilinen käynti tanssilattialla näin haittaisi menoa tänään. Aamupuuroon sekoitin marjoja, raejuustoa ja maapähkinävoita ja keitin tummapaahtoista kahvia kaveriksi. Kylkeen uusin Fit-lehti, luonnonvalkoiset villasukat jalkaan ja radio soimaan taustalle - muuten täysi hiljaisuus. 


Sosialisuudestani huolimatta rakastan aloittaa päiväni näin: yksin, rauhassa, hiljaa. Hetken kuluttua kaipaan jo seuraa ja huomaan, miten toisten läsnäolo tekee oloni täydeksi, kokonaiseksi. Mutta se pieni hetki täysin yksinään on juuri se, mikä takaa (tai antaa ainakin hyvän mahdollisuuden) täydellisen päivän :)

Kivaa lauantaita! :)


Att vara nöjd med sig själv å stunden man lever i här och nu är det bästa.
Att börja dagen med en portion gröt gjord på speltflingor, bär, grynost och mörkrostat kaffe samt nyaste Fit-tidningen, med vita yllesockor på fötterna och radio x3m i bakgrunden är bra sätt att garantera en bra morgonstund, vilken ger en bra start på dagen. Att äta färsk ananas som dessert efter gröten är inte helt illa heller ;)
Jag älskar mina morgonstunder då jag är för mig själv, eftersom jag då känner hur jag lever i stunden, är nöjd med mig själv (lyckas bäst under helgen då man inte har bråttom) och laddar upp inför dagen.
Visst saknar jag sällskap om ett tag, men att vara ensam en stund är det bästa.
Ha en skön lördag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3