tisdag 29 oktober 2013

Aiming for that Sexy Hair

Viilenevä ilma tuo mukanaan paitsi kylmyyden ja palelemisen ainakin minun kohdallani jokavuotisen ongelman: bad hair day:t. Tukka ei vain tahdo totella, on kuiva kuin korppu eikä iltapäivälllä edes muistuta aamuista luomusta, vaan asettuu littanaksi kypäräksi. Pah.



Hain eilen kampaamostani, Salon 33:sta (klik), Annin suosittelemaa Sexy Hair:n kevyttä hiuslakkaa (tarkemmin sanottuna Healthy Sexy Hair-sprayta, joka sisältää arganöljyä). Sprayasin tuotetta tänään ensimmäistä kertaa tukkaani ja lupaan raportoida, kuinka kävi: pelastiko lakka minut ja hiukseni varmalta tuholta vai ei?


Mikä on sinun luotto-hiustuotteesi?


Det kyliga höstvädret för med sig något som åtminstone jag inte ser fram emot. Förutom kalla händer och tår, samt snorig näsa, lider jag VARJE höst och vinter av torrt hår och desto fler bad hair days. Därför cyklade jag igår via min vakio-frissa Salon 33 (klik).
Anni hjälpte mig att välja en hårspray som möjligen kunde bli min räddning ur Sexy Hairs serie, så nu kommer jag med iver att pröva denna ett par dagar och sedan rapportera om den för er.
Har du någon hårprodukt, som du kan lita på i vått och torrt - även då en bad hair day kommer?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kiitos kommentistasi <3
Tack för din kommentar <3